Promotie voeren en
aandacht trekken

Hoe we het doen

Hoe trek je de aandacht en voer je het best promotie?

Als verkoper of ondernemer wil je dat jouw product of dienst opgemerkt wordt door potentiële klanten. Maar hoe doe je dat in godsnaam in een markt waar klanten al overspoeld worden met allerhande vormen van publiciteit?

De oplossing? Communiceren vanuit het aankoopperspectief van je klant! Zorg ervoor dat jouw potentiële klanten in contact komen met de aankoopredenen van je bestaande klanten. 

Verhalen waar een klant zich persoonlijk mee verbonden voelt, zal altijd bij hem of haar blijven hangen. Dit doe je doordat jouw product een oplossing biedt voor een probleem waar jij ooit tegenaan liep. De klant voelt zich zo betrokken bij jouw merk en houdt de toekomstige producten ook in de gaten.

Promotie Pixlip Frames

Zet je boodschap in het licht

Een verlicht frame of lightbox is een ideale manier om je boodschap op een beurs, in je winkel of in je toonzaal in de spotlights te zetten. Je foto wordt verlicht op een prachtige manier en trekt ongetwijfeld de aandacht. Het is dus uiterst geschikt als reclame- of communicatiemiddel.

Benut iedere vierkante meter, dus ook de vloer

Wist je dat heel wat mensen tijdens het wandelen naar beneden kijken? Vloerstickers in grote formaten zijn dus zeker een goed idee als je indruk wil maken. Door het speciale vloerlaminaat hoef je geen schrik te hebben dat je bezoekers zullen uitglijden. Vloerstickers worden dan ook heel vaak gebruikt in winkels, showrooms of op beurzen.

Promotie Vloerstickers
Promotie Etalage Display

Je etalage als eerste verkoopmiddel

Met een digitaal scherm in je etalage kan je je voorbijgangers laten zien hoe innovatief, speciaal en verscheiden je aanbod is. Toon een heel nieuw gamma aan producten op je display, zodat een potentiële klant telkens een ander beeld te zien krijgt, geïnspireerd raakt en zo je zaak binnen stapt.

Maak van een voorbijganger een klant

Plaats elkaar afwisselende bewegende beelden in je etalage om zo de verscheidenheid van je gamma te kunnen tonen. Zo trek je niet alleen de aandacht van een voorbijganger, maar het laten zien van de verscheidenheid van je producten, maakt de kans groter dat hij je zaak ook effectief binnen stapt.

Je kan zelfs aan beide kanten een product of merk promoten met behulp van een dubbelzijdige display.

Promotie Double Sided

Tot in het kleinste kamertje

In werkelijk alle ruimtes kan je promotie voeren en informeren. Of het nu gaat over posters met reclame voor je event of een video impressie van je concert, je kan het kenbaar maken tot in het kleinste kamertje. Het is de plaats waar iedereen een beetje tijd voor zichzelf neemt en dus de tijd heeft om je boodschap rustig te bekijken.

Point-of-Sale Materiaal

Uw klanten schakelen tijdens hun klantreis voortdurend tussen online en offline kanalen. Je point-of-sale blijft echter een belangrijk kanaal in het traject van de klant. Het is de plaats waar je consumenten  je merk en producten kunnen ervaren en zich ermee kunnen verbinden. Hoogwaardige, kwalitatieve POS-materialen onder de vorm van roll ups, posters en vloerstickers spreken je publiek aan en inspireren hen om nieuwe producten aan te kopen.

Promotie POS Displays

Weersgebonden signage

Toon een warme wafel bij gure wind of regen, en laat je publiek smelten voor je ijsjes wanneer de zon terug te voorschijn komt. Om maar een voorbeeld te geven van hoe je  kan inspelen op veranderende weersomstandigheden en zo exact het juiste product in de kijker te zetten.

Klaar om je promotie een duwtje te geven?

Aarzel niet om ons te contacteren!

Leg ons gerust je vraag of je probleem voor, wij hebben de nodige expertise in huis en helpen je met veel plezier verder!