INTERACTIVE SIGNAGE

Discover the future of digital signage

Als verkoper of ondernemer wil je dat jouw product of dienst opgemerkt wordt door potentiële klanten. Maar hoe doe je dat in godsnaam in een markt waar geïnteresseerden al overspoeld worden met allerhande vormen van publiciteit?

De oplossing? Communiceren vanuit het aankoopperspectief van je klant! Zorg voor gepersonaliseerde inhoud en geef je klant de informatie die hij net op dat moment wenst te zien krijgen. Je boodschap zal zodoende veel meer aanspreken en blijven hangen.

Ingewikkeld? Helemaal niet! Wij zorgen voor een koppeling met je CRM- of ERP-pakket zodat je je bestaande data kan gebruiken. Bijkomend voordeel is dat je informatie altijd up-to-date is.

Je product op een uiterst originele manier laten ontdekken

Je klant plaatst je producten op een digitale tafel waardoor ze uniek gedifferentieerd en geïdentificeerd worden.

De contextinformatie wordt onmiddellijk weergegeven en de klant kan alle andere mogelijkheden van je product naar hartelust ontdekken. 

Object recognition is een eyecatcher die zorgt voor een ware beleving! Wedden dat  je gamma aan niemands oog nog ontsnapt? 

Zorg voor beleving bij het plaatsen van een bestelling

Bied klanten de mogelijkheid om zelf hun product te laten samenstellen. Denk maar aan het beleg van zijn broodje, ijsje of burger.

Dat bespaart tijd van je medewerkers en betekent voor jou een verlaging van de kosten op termijn. 

Het zorgt voor klantbeleving en maakt je zaak attractief! Alleen al hiervoor komt een klant zeker naar je zaak terug!

Vergroot de openingsuren van je zaak

Een voorbijganger van je etalage kan door de eenvoudige scan van een QR-code de inhoud overnemen op het scherm van zijn mobiele telefoon.  Op die manier beslist hij zelf welke info hij te zien krijgt kan hij door je ganse aanbod bladeren, ook als je kantoor gesloten is.

Méér nog, hij kan ook de info naar zichzelf mailen, en jij kan via de analytics te weten komen wie er inhoud bekeken heeft.

Die klant kan je dan achteraf nog eens contacteren.

Stel je gamma voor op een klantgerichte manier

Installeer je digitale catalogus op een scherm en laat je klant op die manier eindeloos op zelfstandige basis je gamma ontdekken.

Bewegende beelden trekken aan en digitale inhoud is boeiend, wat dan weer stimuleert om verder te zoeken. 

Touchscreens werken ook heel goed wanneer ze een onderdeel zijn van een verkoopsgesprek. 

Scroll doorheen je gamma, plaats verschillende pagina’s naast elkaar, vergroot en verklein ze naar wens, en met een eenvoudige aanraking van het scherm toon je extra foto’s en filmpjes.

Informatie wordt mooier, visueler en gestructureerder voorgesteld, waardoor het verkoopsproces vlotter verloopt en je je klant extra kan inspireren. Het is een heel klantgerichte manier van verkopen.

Previous
Next

Creëer magie met een interactieve spiegel

Het toppunt van interactie zijn spiegels die informatie weergeven en de kijker in staat stellen om bepaalde acties uit te voeren

Mogelijkheden van deze magische spiegel variëren van een eenvoudige weergave van nieuwsfeiten (weer, tijd, tweets) tot zeer aangepaste, winkelspecifieke acties zoals het aanvragen van nieuwe pasmaten of suggesties op te vragen van gelijkaardige of bijpassende kledingstukken.

Zelf onze digital signage ontdekken?

Op de Ye Visual Experience Days kan je alle voordelen en mogelijkheden van interactieve digital signage ontdekken. Laat je inspireren en word een voorloper in jouw sector! Inschrijven kan via onderstaande knop.

Klaar om je promotie een duwtje te geven?

Aarzel niet om ons te contacteren!

Leg ons gerust je vraag of je probleem voor, wij hebben de nodige expertise in huis en helpen je met veel plezier verder!