Interactie uitlokken

Hoe we het doen

Hoe lok je interactie uit?

Hoe kan je nu het meeste indruk maken op je doelpubliek, zonder al te veel moeite? Juist ja, door interactie!

Door creatief om te springen met touchtechnologie maak je vandaag het verschil. Gepersonaliseerde inhoud op maat van iedere bezoeker zorgt voor beleving en maakt je zaak attractief. Touchscreens werken ook uitstekend als onderdeel van de verkoop zelf: een verkoopmedewerker kan makkelijk inspelen op de behoeftes van de klant en een selfservicekiosk ondersteunt het verkoopproces.

Previous
Next

Laat je klant alle mogelijkheden van je product ontdekken

Plaats je producten op en digitale tafel waardoor ze uniek gedifferentieerd en geïdentificeerd worden. De contextinformatie wordt onmiddellijk weergegeven en de klant kan alle andere mogelijkheden van je product naar hartelust ontdekken. 

Ontdek meer interactieve oplossingen op de Ye Visual Experience Days!

Je verkoop in goeie banen leiden met digitale assistentie

Je verzamelt je met je klant rond interactieve displays op grote muren of aan een tafel om virtueel te winkelen. Je kan je klant onmiddellijk alle mogelijkheden van je gamma laten ontdekken en hem inspireren met beelden die heel nauw aansluiten bij de realiteit. Het is de ideale manier om je klant te overdonderen en helemaal overtuigd te maken van je product! 

Ontdek meer interactieve oplossingen op de Ye Visual Experience Days!

Previous
Next
Previous
Next

Mirror Touch

Het toppunt van interactie: Spiegels die informatie weergeven, de kijkervaring verbeteren en de kijker in staat stellen om bepaalde acties uit te voeren. 

Wat de spiegels magisch maakt, is de nieuwe samenvoeging van traditionele technologie: het bereik van mogelijkheden voor een magische spiegel variëren van een eenvoudige nieuwsaggregator (weer, tijd, tweets) tot zeer aangepaste, winkelspecifieke acties zoals het bellen van een verkoopvertegenwoordiger of het aanvragen van nieuwe pasmaten. 

Ontdek meer interactieve oplossingen op de Ye Visual Experience Days!

Previous
Next
Previous
Next

Interactieve touch schermen

Een vrijstaand touch scherm is een echte eyecatcher en werkt even makkelijk als een tablet. Terwijl jij een andere klant helpt, is de volgende al snel bezig op het scherm dat zo een ideale eerste informatiebron vormt. 

Toeristen kunnen van live-kaarten worden voorzien of makkelijk een blik werpen op een bepaalde buurt. Of maak je presentatie extra aantrekkelijk door op een groot formaat je voorstelling te doen.

Ontdek meer interactieve oplossingen op de Ye Visual Experience Days!

Interactie tot buiten dankzij de outdoor kiosk

Previous
Next
Previous
Next

Gamification (speltheorie)

Gamification is een sjiek om het gebruik van spelprincipes en / of -elementen in een niet-spelcontext te benoemen. In de detailhandel kan gamification worden gebruikt als incentive om tot aankopen over te gaan.  Wees slim als ondernemer en bied deze voordelen enkel in de winkel aan. Het gamification-aspect maakt het leuk voor de gebruiker, verhoogt het gevoel van beloning en trekt de aandacht van andere voorbijgangers. 

Ontdek meer interactieve oplossingen op de Ye Visual Experience Days!

Klaar om interactie uit te lokken?

Aarzel niet om ons te contacteren!

Leg ons gerust je vraag of je probleem voor, wij hebben de nodige expertise in huis en helpen je met veel plezier verder!