Beurs & Evenement

sectoren

Ontdek wat we voor jouw beurs of evenement kunnen betekenen.

Als standhouder wil je dat jouw product of dienst opgemerkt wordt door potentiële klanten. Maar hoe doe je dat in godsnaam in een markt waar geïnteresseerden al overspoeld worden met allerhande vormen van publiciteit?

De oplossing? Communiceren vanuit het aankoopperspectief van je klant! Zorg voor gepersonaliseerde inhoud en geef je klant de informatie die hij net op dat moment wenst te zien krijgen. Je boodschap zal zodoende veel meer aanspreken en blijven hangen.

Ingewikkeld? Helemaal niet! Wij zorgen voor een koppeling met je CRM- of ERP-pakket zodat je je bestaande data kan gebruiken. Bijkomend voordeel is dat je informatie altijd up-to-date is.

Digitale bezoekersteller: automatisch deurbeleid op je evenement

  • Slimme sensoren houden het aantal klanten in je winkel bij
  • Toon automatisch een ‘stop’ of ‘go’ scherm aan een wachtende klant
  • Vul aan met andere boodschappen zoals promoties of reclame
  • Garandeer social distancing en zorg voor een veilig gevoel

Plaats eenvoudig en goedkoop instructies

  • Kies uit forex of polystyreen
  • Voorzien van een haarscherpe print met beleids- of veiligheidsinstructies
  • Met een kartonnen standaard (in de formaten 18, 24 of 34 cm) zet je de bordjes neer waar je wilt en verplaats je deze eenvoudig
  • Of kies voor een plafondhanger. Ideaal bij weinig ruimte. Enkelzijdig en dubbelzijdig te printen. 

Je product op een uiterst originele manier laten ontdekken

De bezoeker van je beursstand plaatst je producten op een digitale tafel waardoor ze uniek gedifferentieerd en geïdentificeerd worden.

De contextinformatie wordt onmiddellijk weergegeven en de bezoeker kan alle andere mogelijkheden van je product naar hartelust ontdekken.

Object recognition is een eyecatcher die zorgt voor een ware beleving! Wedden dat je gamma aan niemands oog nog ontsnapt?

Multimedia Kiosk

Je gamma voorstellen met behulp van een digitale catalogus

Laat je bezoeker zelfstandig je aanbod ontdekken via een multimedia kiosk. Digitale inhoud boeit en stimuleert om verder te zoeken. Bovendien is het niet erg als de standhouder heel even niet beschikbaar is, omdat de kiosk bezoekers inspireert totdat iemand terug vrij is.

Doordat je bezoeker zelf al de tijd nam om door het aanbod te surfen, en eventueel al een persoonlijke informatiefiche heeft ingevuld, zal de tijd die hij met de verkoper doorbrengt gereduceerd worden!

Wayfinding

Waar is stand X? Waar is het kantoor van persoon Y? Waar is het toilet? Op welke verdieping bevind ik mij?

Met de wayfinding kiosk wordt het vinden van de weg een kinderspel.

Met live data-integratie is de informatie bovendien altijd actueel beschikbaar.

Informeren Wayfinding

Overal informeren met mobiele schermen

Een mobiel scherm kan je daar plaatsen exact waar je publiek voorbij komt en waar het zeker de aandacht trekt.

Het kent vele toepassingen, zoals:

Verhuur als publiciteitsruimte
Een promotie in de verf zetten tussen de winkelrekken
Een informatiebord op je kantoor
De aandacht trekken naar je beursstand
Je klant verrassen met een welkomstscherm
De weg tonen naar je winkel of beursstand

Stel je gamma voor op een klantgerichte manier

Touchscreens werken heel goed wanneer ze een onderdeel zijn van een verkoopsgesprek. 

Scroll doorheen je gamma, plaats verschillende pagina’s naast elkaar, vergroot en verklein ze naar wens, en met een eenvoudige aanraking van het scherm toon je extra foto’s en filmpjes.

Informatie wordt mooier, visueler en gestructureerder voorgesteld, waardoor het verkoopsproces vlotter verloopt en je je klant extra kan inspireren. Het is een heel klantgerichte manier van verkopen.

Printwerk voor je beursstand

Ook voor groot formaat printwerk, onze eerste liefde trouwens, kan je bij ons terecht.

Wist je dat heel wat mensen tijdens het wandelen naar beneden kijken? Vloerstickers in grote formaten zijn dus zeker een goed idee als je indruk wil maken.

Een verlicht frame of lightbox is een ideale manier om je boodschap in de spotlights te zetten.

Ook beachflags, roll ups en allerhande displaysystemen trekken de aandacht naar je beursstand.

Detecteer het geslacht of de leeftijd om aangepaste inhoud weer te geven

Geslachtsdetectie maakt dat er gendergerelateerde inhoud kan worden afgespeeld, zoals kledij voor vrouwen of eerder specifiek voor mannen.

Leeftijdsdetectie kan zelfs zover gaan dat de exacte leeftijd wordt bepaald. Wedden dat je verwondering op wekt wanneer iemand een wijn uit zijn geboortejaar te zien krijgt?

Place & Learn: plaats een product en krijg verdere info te zien

Een klant wordt ertoe aangezet om een product op een sensor te plaatsen en krijgt meteen verdere informatie te zien, zoals productspecificaties of gebruikstoepassingen.

Het is een ideale manier om producten onderling te vergelijken.

Blogpost: Het potentieel van interactieve digital signage

Op vandaag heeft digital signage al in heel wat sectoren zijn weg gevonden. De interactieve vorm ervan kent ook zijn opmars en dat zal in de toekomst alleen maar toenemen.

Interactieve signage kan zeker van grote betekenis zijn in jouw winkel, bedrijf of showroom. Wij geven je in deze blog alvast de voordelen en enkele toepassingen mee.

Brochure: Discover the future of digital signage

Interactie is tegenwoordig hét codewoord als je indruk wil maken. Consumenten vinden het een evidentie om via een touchscreen alle mogelijke info onmiddellijk te kunnen raadplegen. Door gepersonaliseerde inhoud op maat van je klant aan te bieden, maak je vandaag het verschil.

In deze brochure ontdek je alvast enkele van onze ingenieuze applicaties.

Zelf onze digital signage ontdekken?

Op de Ye Visual Experience Days kan je alle voordelen en mogelijkheden van interactieve digital signage ontdekken. Laat je inspireren en word een voorloper in jouw sector! Inschrijven kan via onderstaande knop.

Klaar om je promotie een duwtje te geven?

Aarzel niet om ons te contacteren!

Leg ons gerust je vraag of je probleem voor, wij hebben de nodige expertise in huis en helpen je met veel plezier verder!