Een blik op het Intuiface Analytics platform - Ye Visual

Een blik op het Intuiface Analytics platform

Een handicap in de geschiedenis van de Digital Signage markt was het onvermogen om contextuele, bruikbare meetgegevens te verzamelen. Interactiviteit heeft dat allemaal veranderd, en Intuiface loopt voorop.

Noem een bedrijfskritische tekortkoming die typisch is voor alle traditionele digitale signage. Ok, ja, de lijst is vrij lang als je dingen zoals de was doen meetelt. Maar laten we ons concentreren op bedrijfskritische dingen. Enig idee?

Het is analyse. Dat wil zeggen, de mogelijkheid om informatie over gebruikers en hun voorkeuren in context te verzamelen, die informatie te visualiseren, en dan beslissingen te nemen op basis van inzicht.

Zonder interactiviteit kon traditionele bewegwijzering u niets vertellen over het doelpubliek. Het kan geen inzicht verschaffen. Zonder inzicht, is het enige wat je kunt doen geld gooien naar bewegwijzering en je vingers kruisen.

Zonder interactiviteit kon traditionele bewegwijzering u niets vertellen over het doelpubliek. Het kan geen inzicht verschaffen. Zonder inzicht, is het enige wat je kunt doen geld gooien naar bewegwijzering en je vingers kruisen.

Intuiface, met interactiviteit als kern, is uniek gepositioneerd om aan de behoeften van echte analyse te voldoen. Wij zijn zelfs van mening dat het einddoel van interactiviteit niet alleen het omzetten van betrokkenheid is, maar ook het meten ervan.

Voordat ik u laat zien wat ik bedoel. Laten we iets verduidelijken.

We zeiden dat dankzij interactiviteit, verzamelde informatie context heeft. Wat is dat met context? Stel, je hebt een kiosk met eindeloze gangen. (We gebruiken een voorbeeld uit de detailhandel, maar het kan van alles zijn.) Met een interactieve kiosk zou je informatie kunnen verzamelen die je vertelt wat het populairste product of de populairste dienst is. Dat is geweldig! Maar als je er een context aan toevoegt, kun je ook weten hoe populariteit wordt beïnvloed door een eindeloze verscheidenheid van factoren: Locatie van de kiosk. Geslacht. Seizoen. Tijdstip van de dag. Het weer buiten. Lopende verkoop.

Met de juiste visuals – tabellen, grafieken, diagrammen, dashboards – leidt context tot bruikbaar inzicht.

Met bruikbare inzichten, kan men intelligent reageren. Verplaats de kiosken. Een uitverkoop houden. Pas de lay-out aan. Verander de inhoud. Al die dingen of meer…. Dat is eigenlijk wat een KPI (een Key Performance Indicator) is. Het is een meting met een duidelijk actiegerichte interpretatie.

Dit alles zal de ROI van uw software-investering verhogen en de gezondheid van uw bedrijf verbeteren – wat dat bedrijf ook is.

In de kern is Intuiface uniek in zijn vermogen om interactiviteit met connectiviteit te leveren.

In de kern is Intuiface uniek in zijn vermogen om interactiviteit met connectiviteit te leveren. Interactiviteit gaat over het reageren op de voorkeuren van een gebruiker (actief of passief) via aanraking, beacons, RFID/NFC, sensoren, camera’s, IoT en meer. Connectiviteit gaat over machine-to-machine interactiviteit voor zaken als Web API’s en andere back-office systemen die data en business logica bevatten.

Dit maakt Intuiface perfect voor analytics!

Intuiface maakt het al jaren mogelijk om gegevens te verzamelen via onze data tracking functie. De mogelijkheid voor bruikbare inzichten was ongekend. Slechts één probleem – het visualisatiegedeelte ontbrak. Wij stelden u in staat om gegevens te identificeren en te verzamelen, maar de visualisatie was een probleem dat u zelf moest oplossen. (Onze oplossing was om u te voorzien van een aantal “connectors” voor analyseplatforms van derden).

Intuiface analytics

Naar een artikel van Intuiface

Ye Visual
Ye Visual

Wij houden je graag op de hoogte met de laatste nieuwtjes, ontwikkelingen en evoluties in de markt.

Wil je meer weten, contacteer ons dan voor al jouw vragen!